Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Που είναι ο σεβασμός της( εξουσίας) εκκ΄λησίας

Γιατί να είμαι υποχρεωμένος κάθε Κυριακή να ξυπνώ από τις 6:30; Γιατί κάθε Κυριακή να είμαι υποχρεωμένος να άκουω λειτουργία; Γιατί να μη μπορώ να απολαύσω την ησυχία του κυριακάτικου πρωινού; Γιατί να μη μπορώ σπίτι μου να διαβάσω με την ησυχία μου; Γιατί να μη μπορώ να ακούσω μουσική ή ότι άλλο θέλω χωρίς να άκουω πιο δυνατά τον ιερέα και τους ψάλτες να φωνάζουν;
Ζούμε σε μια δημοκρατία που ο καθένας έχει το δικαίωμα να κάνει ότι θέλει, χωρίς βέβαια να ενοχλεί τους συμπολίτες του, πρέπει να ξέρουμε πως η ελευθερία μα σταματά εκεί που ξεκινά η ελευθερία του άλλου και να σεβόμαστε την ελευθερία των άλλων. Η εκκλησίες αντί να δίνουν το καλό παράδειγμα και να καθοδηγούν τον κόσμο σ’ αυτή την κατεύθυνση, ενεργούν προς την αντίθετη κατεύθυνση και με φασιστική νοοτροπία. Μας ξεκουφαίνουν με τα μακρόσυρτα και εκκωφαντικά κτυπήματα των καμπάνων, μας υποχρεώνουν να άκουμε λειτουργία όποτε έχει, βάζοντας τα μεγάφωνα στο τέρμα, ώστε δε μπορούμε ν’ ακούσουμε τίποτε άλλο ή να ησυχάσουμε.
Έχω την κακή τύχη να κατοικώ ανάμεσα σε δύο εκκλησιές του αγ. Χαραλάμπους και του αγ. Μηνά στο Γέρι. Τί πρέπει να κάνω αφού δεν καταλαβαίνουν; Πότε επιτέλους οι αρμόδιοι θα αναλάβουν τις ευθύνες τους, ώστε να μην οδηγούμαστε στο να παίρνει ο καθένας τον νόμο στα χ΄ερια του και να προβαίνει σε παράνομες πράξεις; Μήπως η λύση είναι οι βόμβες;

Δεν υπάρχουν σχόλια: